Nous avons trouvé pour vous: 14 jobs dans saint josse ten noodepour 'support administratif'
Junior Admin & Planning Support
Bright Plus
Omschrijving:
Als Administratief en Planning Support ben je een cruciale schakel in ons team. Je zult voornamelijk administratieve taken uitvoeren die essentieel zijn voor een vlotte en efficiënte planning. Je ondersteunt de planningsafdeling met verschillende administratieve werkzaamheden en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten!
Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Je bent het aanspreekpunt voor de
Customer Support medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Kijk jij uit naar een nieuwe job waar je je administratieve en communicatieve vaardigheden kunt toepassen? Beschik je daarnaast ook over technische kennis?
In deze job als Customer Support medewerker in hartje Brussel kom je terecht in een dynamische omgeving met veel leermogelijkheden. Solliciteer vandaag nog!
Jouw takenpakket omvat onder andere:
Je bent verantwoordelijk van het administratief beheer van het kantoor:
Key Account Support (50% thuiswerk mogelijk)
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij op zoek naar een administratieve job binnen een internationale omgeving? Als Key Account Support in Mechelen-zuid heb je een gevarieerd takenpakket. Bovendien ontvang je veel flexibiliteit op vlak van uren en thuiswerk. Solliciteer meteen!
In de job als Key Account Support ondersteun je 6 Key Account Managers op administratief vlak:
Je staat in voor de administratie van data
Sales Support medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een dynamische en internationale omgeving? Wil jij deel uitmaken van een hecht team in Drogenbos , waar je jouw klantgerichte vaardigheden en administratieve talenten kunt inzetten en verder ontwikkelen? Dan is dit jouw kans!
Als Sales Support Medewerker speel je een cruciale rol in het klantproces. Je krijgt de verantwoordelijkheid over je eigen klantenportefeuille en zorgt ervoor dat alles van A tot
Telefonische Support Engineer
Synergie
Als telefonische support engineer zal je takenpakket bestaan uit o.a. het volgende:
Technisch advies verlenen bij storingen.
Verzamelen en onderhouden van vakkennis.
Het voeren van service administratie en verwerken van de rapportering.
Voorbereiden incidentieel uitvoeren van de servicewerkzaamheden.
Een correcte en tijdige rapportering voorzien.
De efficientie van je afdeling vergroten.
ervaren management support medewerker
Select Human Resources NV
Als Administratief Medewerker vervul je een essentiële rol bij het ondersteunen van de eigenaars.
Je wordt betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden die verband houden met het beheer van een investeringsmaatschappij, die actief is in verschillende sectoren waaronder chemie, logistiek, transport, mobiliteit en duurzame energie.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Administratieve ondersteuning bieden bij het beheer van diverse bedrijven waarin de
Customer Support Officer FR / NL
Synergie
Notre client de renommée nationale est à la recherche d'un Customer Support Officer, bilingue en français et néerlandais.
L’objectif dans un environnement support de vente:
• Etre la personnes de contact en première ligne qui propose des solutions et réponses aux questions et plaintes des clients/partenaires
• Être la personne responsable de la coordination et de l'exécution du traitement administratif end-to-end des dossiers (tels que les
Administrative assistant EN-NL-FR
Start People
Description
As a member of our Belgian operations, you will be responsible for the administration on underwriting and claims of our Belgian Motor Insurance portfolio.
You will:
Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
Provide underwriting support to the office manager
Perform general administration on policies and claims
Your responsibilities:
Provide support to
Administrative assistant
Bright Plus
Description:
Are you proactive and customer-oriented? As a Management Assistant, you will work closely with the different providing essential support the Secretary-General and the Office Manager. Apply now for this challenging job in Etterbeek.
Your key responsibilities are:
You organize meetings, virtual gatherings, and appointments.
You prepare relevant documents and materials for meetings.
You manage all task groups focused on specific topics.
Coordinateur Administratif avec connaissance technique
Synergie
Vos missions :
Gestion administrative :
Classement et mise à jour des fichiers utilisés pour l'analyse de la consommation des installations.
Suivi des données et gestion documentaire pour l’exploitation des équipements.
Support technique :
Réalisation d’analyses légères des données de consommation pour identifier les tendances et proposer des pistes d'amélioration.
Participation à l’optimisation des processus de suivi technique.
Underwriting and claim administrator
Start People
Description
As a member of our Belgian operations, you will be responsible for the administration on underwriting and claims of our Belgian Motor Insurance portfolio.
You will:
Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
Provide underwriting support to the office manager
Perform general administration on policies and claims
Your responsibilities:
Provide support to
Econocom - Linux Engineer
Econocom
We are looking for a Linux Engineer for our client Elia in Schaarbeek, Brussels Elia is currently looking for a Group Server Team Linux System Engineer to complete the team.The selected consultant will manage (day to day) the Linux Server environment. Manage (day to day) = second-level support; pick up cases helpdesk cannot solve, server operational tasks. You will be part of the duty role (24/7, 1 in 6 weeks) in this team. What you bring along Installation,
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare