Nous avons trouvé pour vous: 18 jobs dans zeebruggepour 'office manager'

Assistent Manager Receptie Supermarkt

Carrefour Belgium
Verantwoordelijkheidsgebied Als Assistent Manager Receptie voor onze Market in Oostende: Verzeker je de opvolging van de leveringsplannen Ga je na of alle ontvangen goederen vergezeld zijn van een leveringsbon en controleer je het aantal en de staat van de ontvangen colli's teneinde de controle van de levering te valideren conform de transportbon Voer je goederen retours uit conform de

ADMINISTRATION MANAGER

Synergie
Ben jij klaar om jouw carrière naar het volgende niveau te tillen in de wereld van logistiek? Zin in een uitdagende leidinggevende rol waarin je een topteam aanstuurt? Dan ben jij de Administratief Manager die wij zoeken! In deze rol ben je verantwoordelijk voor: Het leiden van een team van 10 à 15 medewerkers. Zorgdragen voor een vlotte verwerking van inkomende en uitgaande facturatieflows. Het optimaliseren van

ASSISTENT MANAGER

Synergie
Als Assistent Front Office manager ben jij medeverantwoordelijk voor het receptieteam van een hoog aangeschreven hotel in Brugge. Je werkt zelf actief mee aan de receptie. Je stelt samen met de manager het uurrooster op, rekening houdend met verloven en ziekte. Je staat in nauw contact met andere departementen binnen het hotel. Je staat in voor tweedelijns klachtenbehandeling. Jouw grootste prior is klanttevredenheid!

Teamleader

Synergie
Als teamleader ben je verantwoordelijk voor het efficiënt leiden van jouw team. Je zorgt voor een vlotte organisatie van de dagelijkse werkzaamheden en staat in voor de ondersteuning en begeleiding van zowel nieuwe als vaste medewerkers. Behalve de nodige administratieve taken, steek je ook zelf de handen uit de mouwen, om een soepele logistieke werking te waarborgen.

Assistant Manager

Synergie
Samen met de restaurantmanager ben je het gezicht van het restaurant. Jij bent een echte ambassadeur voor het concept Operationeel neem jij de lead. In afwezigheid van de manager, neem jij de verantwoordelijkheid vlot over Je kan goed overweg met zowel het team als de klant. Je motiveert, inspireert en traint je team Naast het optimaliseren van de productiviteit zorg je voor een enthousiast team! Ook administratie maakt deel uit van je takenpakket: hygiëne

Restaurant Manager

Synergie
Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks operationele management van je restaurant. Samen met je team zorg je voor de bestellingen, leveringen en het optimaal beheer van je stock, administratie en inventaris. Veiligheid en hygiëne zijn enorm belangrijk in de zaak. Je respecteert de wetgeving en handhaaft de interne procedures hieromtrent Elke dag streef je naar verbetering en probeer je het ietsje beter te doen dan de dag ervoor Je bent iemand die een

OPERATIONS SUPERVISOR

Synergie
Als supervisor sta je in voor de coördinatie en de controle van de operaties, alsook de administratie die hierbij komt kijken. Je bepaalt de capaciteit en stelt de werkverdeling van het team op. Je tracht zo'n hoog mogelijk rendement te halen door een efficiënte planning en bijsturing ervan. Je stelt prioriteiten en kiest de beste man voor de geschikte job. Je volgt de kwaliteit en veiligheid op in de afdeling. Je maakt instructies op en bewaakt de

COORDINATOR SHUNTING

Synergie
In deze rol plan en coördineer je alle shuntoperaties tussen de verschillende kaaien en streef je hierin naar een continue optimalisatie van alle operaties hieraan gelinkt. Ook de administratieve afhandeling komt bij jou terecht. Je plant dagelijks alle shuntopdrachten in, rekening houdend met de deadlines van de opdrachten. Je bestelt ploegen zo efficiënt mogelijk voor de dagelijkse activiteiten. Je communiceert en controleert de veiligheidsprocedures om het aantal

Management Assistant - Thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Op zoek naar een job met impact? Solliciteer dan voor deze job als Management Assistant in Brugge! Je ondersteunt het management met een gevarieerd takenpakket. Je kan rekenen op heel wat flexibiliteit, gezien je meerdere dagen per week kan thuiswerken. Hierbij een greep uit jouw takenpakket: Je biedt administratieve ondersteuning voor de diverse vennootschappen van het management. Je organiseert zowel zakelijke als

Administratief Bediende m/v/x

Start People
Description In deze rol neem je volgende verantwoordelijkheden voor jouw rekening. Je biedt algemene ondersteuning aan de verantwoordelijke verpakking Je plaatst en volgt aankooporders op Je bent het centraal contactpunt voor de leveranciers en klanten ivm. leveringen Je bent ten alle tijde up-to-date met de stock Het actueel houden van de masterdata in ERP systeem (AX) is voor jou een evidentie

HR OFFICER

Synergie
Als HR Officer staat alles wat je doet in het teken van onze medewerkers. Samen met de verantwoordelijke van de personeelsdienst en de boekhouding bouw je verder aan een solide HR-afdeling. Je draagt bij aan het vinden van de juiste mensen door middel van: Een goed georganiseerd wervings- en selectieproces. Actieve inzet op het gebied van employer branding. Zorgvuldige opvolging van interim-dossiers. Je zet je volledig in voor het welzijn van de

Tweede kassaverantwoordelijke | Supermarkt | 30 uur | Vast

Carrefour Belgium
Opdracht Als Tweede Kassaverantwoordelijke bij Carrefour Market St Kruis organiseer je en coördineer je dagelijks, op basis van de input van de Manager Klanten, de front-end activiteit (kassa en onthaal). Je rapporteert aan de Manager Klanten. Verantwoordelijkheidsgebied Beheren van de geldstroom Onthaal en informeren van de klanten Het goede onthaal van de kassamedewerkers verzekeren Voor een vlotte

Nous sommes prêts pour vous!