Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans hoeseltpour 'medewerker boekhouding'

Medewerker facturatie

Synergie
In welke mate kan een tewerkstelling bij een groeiende en dynamische onderneming jou interesseren? Is nauwkeurigheid een grote troef van jou? Hoe sta je tegenover een tewerkstelling binnen een logistieke context? Als de antwoorden op bovenstaande vragen positief zijn, lees dan zeker verder! Voor een boeiende organisatie in de regio van Genk zijn we opzoek naar een medewerker van de uitgaande facturatie: Coördinatie en controle van alle nodige inputgegevens voor de opmaak

Boekhouder A-Z

Synergie
Beschik jij over ervaring binnen finance, accountancy, fiscaliteit? Op zoek naar een job als accountant met afwisseling en uitdaging? Dan ben jij de medewerker die wij zoeken! Voor een toonaangevend outsourcingskantoor zijn wij momenteel op zoek naar een boekhouder, met volgend takenpakket: Voor verschillende sectoren zal je boekhoudkundige dossiers van A tot Z beheren Je zal ondersteuning bieden aan klanten op zowel juridisch, fiscaal als

Freelance Administratie – Facturatie Bediende

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Facturatie Bediende in Hasselt. Gedurende enkele maanden ondersteun jij voltijds de facturatie afdeling. Je komt terecht in een technisch bedrijf dat deel uitmaakt van een groeiende groep. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt. Als

Telefonisch klantendienstmedewerker - optie thuiswerk

Start People
Description Ben jij de inbound klantendienstmedewerker die ons te gekke team wilt versterken bij Luminus? Heb jij een passie voor alles rond cijfers en facturen? Dan ben jij DE geschikte inbound klantendienstmedewerker voor de dienst facturatie bij ons bedrijf Luminus te Hasselt. Als inbound klantendienst medewerker bij Luminus ontvang jij inkomende oproepen van klanten met vragen over facturen

Commerciële klantendienstmedewerker

Synergie
Voor onze klant te Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een commerciële klantendienstmedewerker. In deze functie heb je een uitgebreid takenpakket waaronder: Het eerste aanspreekpunt voor klanten zijn en zorgen voor een service op maat van de klant. De schakel zijn tussen klanten, buitendienst, logistiek, productie en boekhouding. De dagelijkse oplossing van technische vragen voorzien. Het vertalen van prijsvragen in duidelijke offertes. De

Uptime ICT - Consultant Microsoft Azure

Uptime ICT
Pour un client basé à Charleroi, nous sommes à la recherche d'un Consultant Microsoft Azure (h/f), en temps plein. Le début de la mission serait idéalement à partir d'avril 2024, pour un contrat d'une durée de 9 mois, renouvelable. Responsabilités Gestion, configuration et implémentation de solutions basées sur MS Azure. Expertise approfondie dans Azure Lab Services, Azure Virtual Desktop, Azure Express Route, Azure ARC, Hybrid Worker, Azure networking, Microsoft

Nous sommes prêts pour vous!