Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans beringenpour 'hr officer'
HR Officer
Start People
Description
Voor onze klant te Oudsbergen , gespecialiseerd in de automotive sector , zijn wij op zoek naar een HR Officer .
Ben jij dynamisch en heb jij een ruime ervaring met diverse strategiën- en operations binnen HR? Lees dan zeker even verder!
Wat zijn jouw taken als HR Officer:
Tijdsregistraties nakijken en aanvullen
Eerste contactpunt zijn voor medewerkers met hun HR
HR Officer
Start People
Description
Voor onze klant, een internationale logistieke speler te Genk zijn wij op zoek naar een HR-officer .
Ben jij op zoek naar administratieve functie binnnen HR ? Wil jij vernamelijk ondersteunen en ontzorgen ?
Als HR officer heb jij volgend takenpakket:
Verwerking van de lonen van alle medewerkers in Nederlands en België
Jij zorgt voor een correct beheer van de personeelsgegevens in
International HR Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij gepassioneerd door de HR-wereld? Heb je sterke communicatieve en administratieve skills? Dan ben jij misschien wel de International HR Officer in Oudsbergen die wij zoeken! Interesse in deze job? Solliciteer nu!
Als International HR Officer in Oudsbergen heb je een erg ruim takenpakket in handen:
Je bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuwe werknemers
Je bent
Freelance HR – Payroll Officer
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als Payroll Officer in Oudsbergen. In afwachting van een vaste aanwerving versterk jij, gedurende 5 dagen per week het HR -team. Je komt terecht in een internationaal bedrijf . Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt.
Als Payroll Officer bestaat jouw
Payroll Officer
Synergie
Verbeter de bezoekerservaring door een warm welkom te bieden, zowel persoonlijk als telefonisch.
Neem de leiding in diverse organisatorische en administratieve HR-taken om de efficiëntie te waarborgen.
Maximaliseer de tijd van het team door vergaderruimtes efficiënt in te plannen.
Ondersteun de HR-afdeling door verschillende administratieve taken uit te voeren, zoals het voorbereiden van loonverwerking en het beheren van personeelsdossiers.
Bied
Payroll Specialist
Start People
Description
Start People is op zoek naar een payroll officer om het dynamische HR-team van Scania, dat zich met passie inzet voor het welzijn van zijn 900 medewerkers, te vervullen. Samen met vier toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.
Jouw taken omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking,
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes