Nous avons trouvé pour vous: 7 jobs dans merelbekepour 'allround administratief bediende'

Allround administratief bediende

Start People
Description Ben je een ster in administratie en organisatie ? Dan hebben we jou nodig want wij zijn op zoek naar een allround bediende ! Je zal instaan voor het opvolgend van klantendossiers van a-z. Tevens zorg je dat de documenten die nodig zijn voor het dossier compleet zijn en doe je hierrond alle communicatie. Verder ben je bereidt om allround administratief werk te doen en jouw collega's op

Allround administratief bediende

Start People
Description Voor onze klant, een familiaal bedrijf regio Sint-Truiden zijn wij op zoek naar administratieve ondersteuning op de commerciële binnendienst. Zoek jij een job op lange termijn ? Ben jij commercieel ingesteld en houd je van administratief werk ? Lees dan zeker verder! Als administratief bediende fungeer jij als rechterhand van je

Allround administratief bediende

Start People
Description Als Administratief bediende heb je een zeer uitgebreid takenpakket, je zal verantwoordelijk zijn voor zaken zoals: Opmaak van contracten, planningen opvolgen Mailbox en telefoon beheren,... Aanbevelen van verzekeringspakketten en gadgets. Poetsen van de wagens en afleveren Klanten informeren over verhuurmateriaal Company Het bedrijf is gespecialliseerd in het

Administratief Bediende

Start People
Description Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Start People is op zoek naar een allround administratief bediende op projectbasis. Hoe ziet je dag er als administratief bediende uit? Je bent het aanspreekpunt voor alle vragen rond administratie. Daarbovenop valt een allround administratief takenpakket onder jouw

Administratief bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij de administratieve duizendpoot die binnenkort de facturatieflow in goede banen leidt? Zet je graag de puntjes op de "i" en werk je graag in teamverband? Solliciteer hier! Je ondersteunt de boekhoudafdeling, waarbij je aankoopfacturen en onkostennota’s controleert en zorgt voor de nodige goedkeuringen zorgt voor de administratieve opvolging van het aankoopproces allround administratieve support

Administratief bediende

Synergie
Je komt terecht in een groeiende, familiale KMO, gespecialiseerd in sanitair en verwarming, automotive & retail. Als allround medewerker bied je ondersteuning aan de algemene werking van de bedrijvengroep. Jouw taken zijn divers: telefonische oproepen beantwoorden en behandelen aanmaak van klanten en projecten voorbereiding van de facturatie opmaak van verkoopfacturen controle van allerhande inkomende facturen opvolgen van algemene

Winkelmedewerker

Synergie
Voor onze klant, een groothandel in machines voor onder andere tuinbouw, gaan wij op zoek naar een allround medewerker/verkoper Als verkoper sta je in voor het bedienen van de klanten, het voorzien van advies en hulp bij aankopen, administratieve taken en het uitvoeren van lichte herstelwerken op de machines.

Nous sommes prêts pour vous!