Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans hasseltpour 'administratief consultant'

Administratief Bediende Facturatie

Start People
Description Voor onze klant een groeiende KMO te Beringen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met ervaring of kennis binnen facturatie . Zoek jij een administratieve functie in een tof bedrijf met leuke werksfeer ? Ben jij zeer gemotiveerd en weet je van aanpakken? Lees dan zeker verder! Als administratief bediende ga je over de facturatie, maar zal je ook de service

Vlootbeheerder - Administratief bediende

Start People
Description Voor een bedrijf te Tongeren zijn we op zoek naar een Vlootbeheerder - administratief bediende met autotechnische kennis . Jouw takenpakket bestaat uit: dagelijkse uitvoering en opvolging van de vlootplanning van A tot Z in nauw contact staan met externe garages of carrosseriebedrijven communiceren met chauffeurs die de wagens komen ophalen intern in contact staan met verschillende afdelingen en collega's

Administratief medewerker Hard HR

Start People
Description Voor Stad Hasselt zijn we op zoek naar een administratief medewerker (m/v/x) hard HR. Als Administratief medewerker Hard HR “info & advies – lonen & vergoedingen” ben je samen met je collega’s hét eerste aanspreekpunt van HR én zorg je voor een optimaal en accuraat beheer van onze HR administratie én de voorbereiding van onze payroll processen. Een greep uit jouw takenpakket: Je

HR consultant - Hasselt

Start People
Description Ons team van HR Consultants is op zoek naar een nieuwe collega! Ben jij een ware matchmaker en zie jij het zitten om te werken in regio Hasselt ? Lees dan zeker snel verder! Jouw hoofdtaak als HR Consultant bestaat uit het rekruteren en matchen van werkzoekende met onze openstaande vacatures in de call & customer support sector. Daarnaast zorg jij ook voor de administratieve opvolging van de uitzendkrachten. Naast het

Student HR Consultant - Augustus

Synergie
Ben jij een enthousiaste en leergierige student op zoek naar een uitdagende studentenjob in het HR-vakgebied voor de maand augustus? Dan is dit jouw kans! Als HR-consultant zal instaan voor het rekruteren van arbeiders- en bediendenprofielen. Daarnaast ondersteun je de inhouses op administratief vlak. Je bent klantvriendelijk, discrimineert niet en volhard in je zoekactie. Je bent vlot en telefoneren schrikt je niet af. Herken jij jezelf hierin? Solliciteer

Student HR Consultant

Synergie
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde hogeschoolstudent(e) die ons team minimum 1 dag per week komt versterken in Genk. Indien je meerdere dagen beschikbaar bent, is dit ook bespreekbaar. Je zal instaan voor het rekruteren van arbeiders- en bediendenprofielen. Daarnaast ondersteun je ons ook op administratief vlak. Je bent klantvriendelijk, discrimineert niet en volhard in je zoekactie. Je bent vlot en telefoneren schrikt je niet af. Herken jij jezelf hierin? Solliciteer dan

Vertegenwoordiger

Synergie
Jouw rol als vertegenwoordiger: Je onderhoudt contacten met bestaande klanten Je voert prospecties uit bij potentiële klanten, verspreid over heel Vlaanderen. Je geeft de klanten/prospecten technisch advies en zorgt voor een optimale klantenservice Je draagt zorg voor een correcte en tijdige administratie en rapportering.

Accountant

Synergie
Voor Hranipex Nederland gaat S&you op zoek naar een analytische en administratief sterke accountant. Hranipex is een vooraanstaande Europese fabrikant en levert producten en professioneel advies aan de meubelindustrie. De groep is gevestigd in de Tsjechische Republiek, werd opgericht in 1993 en is inmiddels actief in ruim 60 landen, overal ter wereld. Het omvangrijke productportfolio omvat meubelbeslag, randen, lijmsoorten, reinigingsmiddelen en andere

Customer service medewerker

Synergie
Ben jij klachtgericht en een administratieve duizendpoot? Ben je daarnaast ook wat commercieel ingesteld? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Tessenderlo zijn wij op zoek naar een gemotiveerde inside sales medewerker. Zo zal jouw takenpakket er uit zien: Ondersteuning en opvolging van alle afdelingen (orderinvoer, product beschikbaarheid, levering, facturatie, documentatieafhandeling...). Verwerking van verkooporders/offertes

Audioloog

Synergie
Wat doe je als audioloog? Je geeft professioneel advies aan onze klanten tijdens hun zoektocht naar het juiste hoorapparaat. Je gaat op zoek naar het juiste toestel voor de juiste persoon Dit doe je door verschillende testen af te nemen Je weet de juiste vragen te stellen Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de correcte administratieve afhandeling

Logistiek trainee

Synergie
Beschik jij over een bachelor of master in de logistiek? Beschik jij daarnaast over sterke analytische en administratieve vaardigheden? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Beringen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde management trainee. Het is de bedoeling dat je het magazijn van A-Z leert kennen. Startend van op de werkvloer, naar teamleader, operations manager,... Als je zelfs nog wat zoekende bent binnen de logistiek, is

Freelance HR – Payroll Officer

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Payroll Officer in Oudsbergen. In afwachting van een vaste aanwerving versterk jij, gedurende 5 dagen per week het HR -team. Je komt terecht in een internationaal bedrijf . Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt. Als Payroll Officer bestaat jouw job uit: Je

Nous sommes prêts pour vous!