Nous avons trouvé pour vous: 50 jobs dans herentpour 'aankoper'

Inkoopmanager

Synergie
We zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren inkoopmanager om het team te versterken en te helpen de ambitieuze groeidoelstellingen te bereiken. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Het ontwikkelen en implementeren van een strategisch inkoopbeleid . Identificeren van nieuwe leveranciers en producten , onderhandelen over gunstige inkoopvoorwaarden en beheren van bestaande leveranciersrelaties . Volgen van markttrends, prijsontwikkelingen en productinnovaties .

Aankoop Assistent

Bright Plus
Omschrijving: Voor een snelgroeiende groep van tuincentra met hoofdkantoor in Aarschot zijn we op zoek naar een Aankoop Assistent. Als Aankoop Assistent ondersteun je de aankoper op administratief vlak. De job voor jou? Solliciteer dan nu! Deze Aankoop Assistent job omvat een waaier aan taken en verantwoordelijkheden: Je voegt contractinformatie in SAP toe; Je geeft het productassortiment in SAP en past aan waar nodig;

Pricing Coördinator

Start People
Description Ben jij een Pricing Coördinator, ben je gebeten door cijfers of beschik je over uitstekende analytische vaardigheden? Wil je bovendien werken binnen een internationale organisatie? Dan zoeken wij jou! Takenpakket: Coördineren van de werkzaamheden van projectteams, inclusief prioriteiten stellen en taakverdeling. Fungeren als vakinhoudelijk aanspreekpunt voor pricing analisten, inclusief evaluatie van werkzaamheden en

Supply Officer

Bright Plus
Omschrijving: Krijg je motivatie door nieuwe uitdagingen en heb je zin voor initiatief? Dan is deze job als supply officer helemaal voor jou! Als Supply Officer ziet je job er als volgt uit: Je beheert de planning voor de verkoop en van de operations-processen. Je plant het agendabeheer. Je plaatst de bestellingen van de machines en volgt deze op. Je bent de contactpersoon voor de leveranciers. Je leidt collega’s op m.b.t. nieuwe

Pricing Coördinator

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een Pricing Coördinator , ben je gebeten door cijfers of beschik je over uitstekende analytische vaardigheden? Wil je bovendien werken binnen een internationale organisatie? Dan is deze job voor jou! Solliciteer nu! Je werkt in een financiële afdeling die verantwoordelijk is voor het bepalen, implementeren en opvolgen van prijsstrategieën. Een greep uit je takenpakket: Je coördineert de werkzaamheden van projectteams, waaronder

Pricing Analyst

Start People
Description Ben je commercieel ingesteld en ben je daarbij nog eens goed met cijfers ? Lees dan zeker verder! Als Pricing Analyst werk je op de Air Commercial Centre van DHL Global Forwarding . Je zal offertes opmaken, opvolgen en de resultaten hiervan registreren. Je staat rechtstreeks in contact met de klanten. Jouw taak is ook om de prijsvraag van de klanten te analyseren en hen indien nodig extra informatie te geven. Je zal diverse

Pricing Analyst

Start People
Description Ben je commercieel ingesteld en ben je daar bovenop nog eens goed met cijfers ? Lees dan zeker verder! Als Pricing Specialist zal je werken op de Air Commercial Centre van DHL Global Forwarding. Het is hier jouw taak om offertes op te maken, op te volgen, en om de resultaten te registreren. Ook moet je de prijsvraag van de klanten analyseren, en dan eventueel hen nog extra informatie geven. Je staat dus ook in rechtstreeks contact met

Technical Buyer

Synergie
Verantwoordelijkheid voor de eigen inkoopportfolio (mechanisch, elektrisch, bouwkundig) en volledig dossierbeheer, inclusief het opmaken van inkooporders en opvolgen van de bestelling Het zoeken, selecteren, contracteren en evalueren van leveranciers van technische materialen (voorraad en niet-voorraad artikelen) en diensten Het borgen van de kwaliteit van de aankoopdata en het zorg dragen voor verbeteringen van processen en procedures Opmaken en uitvoeren van tenders.

Manager Procurement

MIVB
Hoe zal je Brussel laten bewegen? Als Manager Procurement coördineer je een team van drie managers die toezicht houden op een groep strategische en operationele inkopers verdeeld over verschillende domeinen (voertuigen, corporate en infrastructuur). Je werkt binnen de afdeling Finance & Services voor de afdeling Procurement, Logistics & Facilities (PL&F). Je rapporteert aan de Director

Manager Procurement

STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ? En tant que Manager Procurement, vous allez coordonner une équipe de trois managers qui encadre un groupe d’acheteurs stratégiques et opérationnels répartis selon plusieurs domaines (véhicules, corporate et infrastructure). Vous travaillez au sein de la division Finance & Services pour le département Procurement,

Purchase Assistant

Terumo Europe NV
Department Info Terumo Global Business Services (GBS) aims to serve as a platform for future business growth and a model for continuous improvement and innovation that unlocks value potential. The team being assembled will be key in driving process standardization and optimization by centrally managing end-to-end processes, while meeting service delivery expectations. Job Summary This is a temporary position of 1 year. The Purchasing

Supply Chain Analyst

Synergie
Identify and understand (internal/external) demand changes. Execute short & long term supply plan using planning system and collaborate with manufacturing and 3rd party suppliers to ensure timely replenishment Coordinate procurement activities with miDx 3rd part suppliers, ensuring the timely fulfillment of the supply chain Coordinate weekly internal production schedule with Operation team to finalize based on internal development activities,

Nous sommes prêts pour vous!